ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ГРАФІК РОБОТИ. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН.
ЯСЕЛЬНА ГРУПА( 16.03-03.04).
ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД ПЕРШОЇ ЧАСТИНИ КАРАНТИНУ.
1.РАНКОВА ГІМНАСТИКА
https://drive.google.com/open?id=1ZxNdpLowmLUVk-N3ad54UvMNwwbk4ZlB.
2.РУХАНКА
https://drive.google.com/open?id=1duQCrrJLHYNmcj7tkyA6go1alOtDOvJs
3.СЛУХАННЯ
https://drive.google.com/open?id=1fCkCu5gtgcd1h5cZ-bC_Ho6Q6Iczf8-2
ДІТКИ ПОВИННІ ЕМОЦІЙНО РЕАГУВАТИ НА МЕЛОДІЮ.
4.ПІСНЯ.
ВЧИМО ЛИШЕ ТЕКСТ ( ЯК ВІРШИК).
5.ПІСНЯ
6.ЛОГОРИТМІЧНА ВПРАВА,ВИКОНУЄТЬСЯ БЕЗ МУЗИЧНОГО СУПРОВОДУ
7. РУХЛИВА ГРА
ВЕДМЕДИК
ОПИС ГРИ:
https://drive.google.com/open?id=1s26To5_agOwucKLEDofOHm3YwwDo1erF.
ОБОВ`ЯЗКОВО!ПОХВАЛІТЬ ДИТИНУ!
ДРУГА МОЛОДША ГРУПА ( 16.03-03.04).
ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД ПЕРШОЇ
ЧАСТИНИ КАРАНТИНУ.
1.РАНКОВА ГІМНАСТИКА
2молодша
2.РУХАНКА
https://pin.it/1ae5Dlg
3. СЛУХАННЯ
Д.КАБАЛЕВСЬКИЙ "КАЗОЧКА"
ДІТИ ПОВИННІ ГОВОРИТИ ПРО ЕМОЦІЇ,ЯКІ ВИКЛИКАЄ МУЗИКА,ВИЗНАЧИТИ ЇЇ НАСТРІЙ(веселий-сумний),ЗАПАМ`ЯТАТИ НАЗВУ ТВОРУ І ВИЗНАЧИТИ ТЕМП МУЗИКИ(швидка-повільна).
4.ПІСНЯ
ВЧИМО ТЕКСТ(ЯК ВІРШИК)
ПІСНЯ 2.
ЦЕ - ХОРОВОД. ВЧИМО СЛОВА,В МУЗИЧНОМУ ЗАЛІ БУДЕМО ТАНЦЮВАТИ.
5.ЛОГОРИТМІЧНА ВПРАВА
ВПРАВА ВИКОНУЄТЬСЯ БЕЗ МУЗИЧНОГО СУПРОВОДУ.
6.РУХЛИВА ГРА
ОСЬ ЯК СОНЕЧКО ВСТАЄ.
ОПИС ГРИ:ІМІТУВАТИ УСІ РУХИ,ПРО ЯКІ ЙДЕТЬСЯ У ГРІ.
ОБОВ`ЯЗКОВО!ПОХВАЛІТЬ ДИТИНУ!
СЕРЕДНЯ ГРУПА ( 16.03-03.04).
ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД ПЕРШОЇ
ЧАСТИНИ КАРАНТИНУ.
1.РАНКОВА ГІМНАСТИКА
https://drive.google.com/open?id=1_nLQgwn-VE8K41f1M4VP0d_jM_byd3qF
2.РУХАНКА
https://www.youtube.com/watch?v=T7ofWPCl8-E
3.СЛУХАННЯ
https://drive.google.com/open?id=1s1-HxdTcQ3d8EEAYDsiFmbBjO4udRRYL
4.ПІСНЯ
ПІСНЯ 2.
5.ЛОГОРИТМІЧНА ВПРАВА
6. ГРА
https://drive.google.com/open?id=1zDO1BnK5USb1CQih7Vy7KgcP4nKNKWgX
ОПИС ГРИ:ІМІТУВАТИ УСІ РУХИ,ПРО ЯКІ ЙДЕТЬСЯ У ГРІ.
ОБОВ`ЯЗКОВО!ПОХВАЛІТЬ ДИТИНУ!
СТАРША ГРУПА ( 16.03-03.04).
ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД ПЕРШОЇ
ЧАСТИНИ КАРАНТИНУ.
1.РАНКОВА ГІМНАСТИКА
https://drive.google.com/open?id=1TPR-mjlqz2RSldhe3m-C7LYdCOw9LSYt
2.СЛУХАННЯ
https://youtu.be/Xl-5Ln4dxrk
3.ВПРАВА ДЛЯ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОГО СЛУХУ І ГОЛОСУ
https://youtu.be/wY-mPaTEHa4
4.ПІСНЯ
ПІСНЯ 2.
5.ГРА НА ДМІ
https://youtu.be/R40gSRzRBGE
6. ГРА
https://drive.google.com/open?id=1SsDFDPNgvYKvuCg-WObVb_B5ctE7li7c
ОПИС ГРИ
https://drive.google.com/open?id=102cs7CjDiMnG6me-odXEQPfZ-9KXxi4S
ОБОВ`ЯЗКОВО!ПОХВАЛІТЬ ДИТИНУ!
ЯСЕЛЬНА ГРУПА( 6.04-24.04).
ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД ДРУГОЇ ЧАСТИНИ КАРАНТИНУ.
1.ВПРАВА
2.СЛУХАННЯ
3.ПІСНЯ
ПІСНЯ 2.
4.МУЗИЧНА КАЗКА
5.ГРА
ОБОВ`ЯЗКОВО!ПОХВАЛІТЬ ДИТИНУ!
ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД ДРУГОЇ ЧАСТИНИ КАРАНТИНУ.
2.СЛУХАННЯ
3.ВПРАВА ДЛЯ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОГО СЛУХУ І ГОЛОСУ
4.ПІСНЯ
ПІСНЯ 2
5.ЛОГОРИТМІКА
6.ГРА
ОБОВ`ЯЗКОВО!ПОХВАЛІТЬ ДИТИНУ!
СЕРЕДНЯ ГРУПА( 6.04-24.04)
ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД ДРУГОЇ ЧАСТИНИ КАРАНТИНУ.
1.МУЗИЧНО-РИТМІЧНА ГРА ЗІ ЗМІНОЮ РУХІВ ТА ПРЕДМЕТІВ
2.СЛУХАННЯ
Раухвергер - Колискова
3. ПІСНЯ
ПІСНЯ 2.
СТАРША ГРУПА( 6.04-24.04)
СЕРЕДНЯ ГРУПА( 6.04-24.04)
ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД ДРУГОЇ ЧАСТИНИ КАРАНТИНУ.
1.МУЗИЧНО-РИТМІЧНА ГРА ЗІ ЗМІНОЮ РУХІВ ТА ПРЕДМЕТІВ
2.СЛУХАННЯ
Раухвергер - Колискова
3. ПІСНЯ
ПІСНЯ 2.
ОБОВ`ЯЗКОВО!ПОХВАЛІТЬ ДИТИНУ!
2.СЛУХАННЯ
3.ВПРАВА ДЛЯ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОГО СЛУХУ І ГОЛОСУ
4.ПІСНЯ
ПІСНЯ 2.
5. РИТМІЧНА ГРА З ПИСАНКОЮ
6.ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОЧУТТЯ РИТМУ
ОБОВ`ЯЗКОВО!ПОХВАЛІТЬ ДИТИНУ!
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ З 24.04 ПО 11.05
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ З 12.05 ПО 22.05
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ З 24.04 ПО 11.05
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ З 12.05 ПО 22.05
Заняття на тему:
«Українська народна казка, як засіб національно- патріотичного виховання на музичних заняттях»
Діти заходять в зал під музику «Ми-маленькі козачата» ,крокують по колу, зупиняються.
Муз. кер. Добрий день ,діти!
Діти. Добрий день!
Муз. кер. Я дуже рада вас бачити ,а давайте зараз привітаємося по-музичному!
Привітання «Добрий день, малята»
Муз. кер. У нас сьогодні із вами незвичайне заняття. До нас будуть приходити різні цікаві гості. Ну що ж, починаймо! А для початку виконаємо вправу із брязкальцями!
Танцювальна вправа із брязкальцями
(сідають на стільці)
Муз. кер. Діти ,а спробуйте відгадати загадку:
«На сметані замісили,
На вікні охолодили,
Круглий бік, скок та скок
Покотився…(Колобок)»
Муз. кер. показує Колобка(іграшку).
Муз. кер. Ось він який! Рум`яний бік !Колобок прийшов до нас у гості із укр. нар. казки. Він хоче щоб ви послухали про нього пісеньку.
Пісна про Колобка
(проводиться обговорення мелодії)
Муз. кер. Український народ завжди умів придумувати чудові казки, які так тішать дітей .А які ви ще знаєте народні казки? Відгадайте мою наступну загадку:
«Хто співає на паркані
У червоному жупані
У червонім чобітку
Цілий день «Ку-ку-рі-ку»
(Півень)
Муз .кер. показує Півня
Муз. кер. Ось і Півник до нас завітав. Як ви думаєте, з якої казки? Його ім`я-Голосисте Горлечко. Він прийшов до нас, щоб допомогти розігріти наше горлечко. Зараз мир виконаємо про нього поспівку
Поспівка «Півник»
Муз. кер. У мене для вас припасена ще одна загадка. Слухайте уважно:
«З`їла жінка горошину
Згодом народила сина
Виріс як з води хлопчина
Бивсь із змієм булавою
Врятував братів з сестрою
Дам подумать тільки трошки
Звуть його …(Котигорошко)»
Муз. кер. показує Козака
Муз .кер. Котигорошко-це український хлопець. Зверніть увагу на його одяг: шаровари, вишиванка ,шапка. Хто він? Козак. він прийшов до нас на заняття, щоб нагадати ,що ми з вами козацького роду .І ось сьогодні,я познайомлю вас із новою піснею.
Пісня «Ми-роду козацького діти»
(знайомство з піснею, обговорення)
Муз. кер. А тепер, діти, подивіться, з якої казки ці герої(муз. кер. показує дітям діда ,бабу ,внучку ,собачку, кота і мишу).Коли вони витягли ріпку із землі, який у них був настрій, веселий чи сумний? І вони прийшли сьогодні до нас, щоб поділитися своєю радістю і потанцювати.
Танок «Гопачок»
Муз .кер. молодці, діти, гарно танцювали. А тепер ми з вами самі станемо героями однієї із українських казок. Слухайте загадку:
«Підробив він голосок
Став малим співати
Здогадалися вони
Вовк-не наша мати»
Зараз ми пограємо у гру «Вовк і козенята»
Гра «Вовк і козенята»
Муз. кер. Ну ось і закінчилось наше заняття .Що ми з вами робили? Хто до нас приходив? Ми з вами зрозуміли, що українські казки найцікавіші.
Немає коментарів:
Дописати коментар