Безпека життєдіяльності

План 

проведення тижня охорони життя і здоров'я дітей в ЗДО №1 "Теремок" на тему: «Безпека людини в небезпечних ситуаціях» 

з 26.04.2021 р.  по 30.04.2021 р.

Дата проведення

Захід

Відповідальний

 

 

 

26.04.2021р.

1. Провести інструктаж з пожежної безпеки для працівників ДНЗ.

2. Бесіда: «Небезпека вогню»
3. Моделювання ситуації: «Дії під час виникнення пожежі»

4. Підготувати папку-пересувку

ІІ половина дня

5.Читання творів В. Гринька «Безпека дітей» або В. Сольченко «Казка про пожежу»

Прокопенко Ю.В.


Вих-лі всіх груп

Вих-лі ІІ мол.,ст., сер.гр

Вих-лі всіх груп

 

Вих-лі всіх груп

 

 

 

 

27.04.2021р.

1. Розгляд ілюстрацій «Як уникнути неприємностей», вивчення заборонних правил з пожежної безпеки.
2. Логічна гра «Побудуй ланцюжок»
3.
Д/гра «Небезпечні речі вдома»
                                                 ІІ половина дня
4. Перегляд мультфільму: «Мудрі казки. Приборкувач вогню»          

Вих-лі всіх груп

Вих-лі ст. і сер.гр.

Вих-лі І і ІІ мол. гр

 Вих-лі всіх груп

 

 

 

 

 

28.04.2021р.

1.Заняття: «Стихійні лиха»(середня) «Цікаві та небезпечні знахідки» (старша)

2.Бесіда з дітьми: «Стихійні лиха і правила поведінки при них»

3.Розгляд ілюстрацій: «Сам удома»

4.Д/г: «Оціни вчинок», «Так не так»

ІІ половина дня

5.Ознайомити із прислів`ями, приказками про природу, явища природи, про небезпеку у природі; відгадування загадок

Вих-лі ст. та сер.гр

 

Вих-лі І і ІІ мол.гр.

 

Вих-лі всіх груп

 

 

Вих-лі всіх груп

 

 

 

29.04.2021р.

1.Заняття: «Допоможи собі сам»

2.Тренінг по наданню першої медичної долікарської допомоги

3. Провести лекцію з дітьми старшої групи з теми «Covid-19»

ІІ половина дня

4.Перегляд відеороликів: «Небезпечні знахідки», «Дії при надзвичайних ситуаціях»

Вих-лі всіх груп

 Сестра мед. сестра

  

Сестра мед. сестра


 Вих-лі всіх груп

 

 

30.04.2021р.

1.Театралізована розвага:

2.Тренінг: «Евакуація дітей та працівників під час сигналу попередження»

Вих-лі всіх груп

Вих.всіх гр,,метод., зав.госп.,мед.сестра


               Склала вихователь-методист ­­­­­­­­­­­­_______________ Прокопенко Ю.В.



Згідно наказу начальника відділу освіти №180 від 30.11.2020р. "Про безпеку під час опалювального сезону 2020-2021 року", в Смолінському  закладі дошкільної освіти   №1 "Теремок" організовано та проводиться робота з інформаційної компанії щодо дотримання заходів протипожежної безпеки при проводженні з побутовими опалювальними пристроями, безпеки при експлуатації пічного опалення у сільській місцевості.   


Тренінг: "Евакуація з приміщення"
середня група, вихователь - Бондаренко О. Г.




Бесіда: "Електроприлади: їхня користь та небезпека"
2 молодша група, вихователь - Єрко В.В.



Інсценізація казки"Кицин дім"
середня група, вихователь - Мартиненко В.М.

Бесіда: "Що робити, якщо горить?"
старша група, ас.вихователя - Кошовенко В.І.



Конструювання: "Пожежна частина"
старша група, вихователь - Рибачок Є.П.



Робота за  твором "Кицин дім" авт. Самуіл Маршак
ІІ молодша група, вихователь- Бондар О.І.




Заняття: "Засоби пожежогасіння"
середня група, вихователь - Мартиненко В.М.



Тренінг: "Якщо трапилась пожежа"
ІІ молодша група, вихователь - Єрко В.В.






ЗВІТ

про проведення Тижня охорони життя та здоров’я дітей у Смолінському закладі дошкільної освіти №1 «Теремок»

На виконання наказу № 14 від 18 січня 2021р. «Про проведення Тижня охорони життя та здоров’я дітей у ЗДО №1 від 25.01.2021р по 29.01.2021р. проведено Тиждень безпеки дитини «Здоров’я – дорожче за золото».

Метою проведення Тижня є збереження та зміцнення здоров’я дітей, поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистого здоров’я; пропаганда  здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо правильного харчування, правил гігієни, розрізнення шкідливих та корисних продуктів.

 Режим руху, усвідомлення потреби в активній діяльності, ритми активності, відпочинку і сну є обов’язковими компонен­тами здорового способу життя. Таку інформацію вихователі надавали дошкільникам протягом тижня.

Для підготовки та проведення «Тижня здоров’я» розроблено план проведення заходів,  враховуючи  вимоги Базового компоненту дошкільної освіти,  програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина», вікові особливості дітей.

Згідно плану було проведено такі заходи: заняття, бесіди, дидактичні ігри, рухливі ігри, розвага, робота з батьками.

    Заняття:

·        Заняття з аплікації «Книга здоров’я»;

·        Інтегроване заняття з ліплення «Корисні вітаміни»

Бесіди:

·        «Дбай про чистоту»;

·        «Ознаки здоров’я та хвороби»;

·        «Зима холодна – одяг теплий»;

·        «Щоб здорові зуби мати, треба овочі з’їдати».

Дидактичні ігри:

·        «Корисне – шкідливе»

·        «Можна – не можна»

·        «Що не можна робити?»

·        «Що для чого потрібне» (частини тіла);

·        «Одягни сім’ю на прогулянку»

Рухливі ігри:

·        «Заметіль»;

·        «Баба-Завірюха»;

·        «Зайчик біленький сидить»

·        «Зайці та собаки»;

·        «Снігові скульптори».

У другій половині дня діти разом із вихователем створювали фото колаж «Бережи своє здоров’я», слухали казки, відгадували загадки та переглядали мультфільм про здоров’я.
























































Згідно наказу начальника відділу освіти№180 від 30.11.2020р. "Про безпеку під час опалювального сезону 2020-2021 року", в Смолінському  дошкільному навчальному закладі №1 "Теремок" організовано та проводиться робота з інформаційної компанії щодо дотримання заходів протипожежної безпеки при проводженні з побутовими опалювальними пристроями, безпеки при експлуатації пічного опалення у сільській місцевості.  

Сюжетно-рольова гра "Сміливі пожежники"
середня група, вихователь -Мартиненко В.М.



Перегляд навчальних відео "Що робити, якщо в будинку сталася пожежа?"
Старша група, вихователь - Рибачок Є.П.



Бесіда у ІІ молодшій групі "Бджілки"
вихователь - Єрко В.В.

"Правила безпечної поведінки під час новорічних свят"




Дидактична гра "Що призводить до пожежі?"
Група "Веселка", вихователь - Мартиненко В.М.

Бесіда у середній групі "Веселка"
вихователь - Литвиненко Л.О.

"Сірничок малий, а біда велика"


Заняття у старшій групі "Калинка"
вихователь - Рибачок Є.П.

«Будьте завжди обережні з вогнем!»


Мультфільм "Вогнегасник"

Звіт про проведення тижня безпеки дорожнього руху на тему: 

«Світлофор нам всім моргає, до порядку закликає!»

  В ДНЗ №1 "Теремок" з 07 вересня по 11 вересня 2020р. було проведено Тиждень безпеки дорожнього руху, під час якого педагоги знайомили малюків із правилами поведінки на дорогах, у громадському транспорті, виховували дбайливе ставлення до свого здоров’я та життя.
         Упродовж тижня безпеки діти ознайомилися зі знаками, розміткою на дорогах, розглядали ситуації, які можуть виникнути на дорогах і тротуарах. Метою заходу було закріпити з дітьми правила дорожнього руху, прищеплення розуміння необхідності суворого дотримання встановлених правил поведінки на дорозі, навчити приймати участь у дорожньому русі без негативних наслідків, вироблення навичок спостережливості, уміння самостійно приймати рішення в екстремальних ситуаціях, виховувати бережливе ставлення до свого життя, закріпити знання, що люди ходять по тротуару, розуміти призначення сигналів світлофора, закріпити знання дорожніх знаків, навчити розрізняти «дозволяючі» та «запобігаючі» знаки, правильно реагувати на сигнали світлофора, розуміти жести регулювальника, виховати у дітей дисциплінованість на дорогах, бажання бути уважними, спостережливими, обережними, попереджувати нещасні випадки.
          Своєчасно була організована методична допомога для педагогів по підготовці та проведенню тижня: розроблені методичні рекомендації по організації роботи з дітьми та батьками, пам’ятки з охорони життя та здоров’я дітей, маршрути прогулянок та екскурсій, складена картотека рухливих, сюжетно-рольових та дидактичних ігор, які дозволили педагогам в різних видах діяльності творчо спланувати свою роботу.

 З усіма працівниками дошкільного закладу були проведенні інструктажі, методична робота з вихователями. Організована навчальна діяльність з дітьми проводилась щоденно.

           Велику увагу вихователі приділили роботі з дітьми: використовували комплексні заходи, які справляли найбільший вплив на малят, викликали у них інтерес та несли у собі корисну пізнавальну інформацію.

  Під час прогулянок, екскурсій, піших переходів, постійно звертали увагу на проїжджу частину вулиці, з’ясовуючи, який транспорт рухається, де саме він може їздити, для чого тротуар, перехід «зебра», світлофор; закріплювали правила поведінки на зупинках місцевого транспорту.



          Цікаво та змістовно проводився і такий вид роботи:  проблемні ситуації - «Червоне світло застало посеред дороги» , «Дозволяється-забороняється»; сюжетно-рольові ігри - «Автозаправна станція»,  «Подорожуємо в громадському транспорті», що  дало можливість дітям в процесі ігрової діяльності закріпити та розширити знання з ПДР.




Проведено заняття та бесіди: «Добрий друг наш світлофор», «Транспорт на вулицях нашого селища», «Азбука дорожнього руху», «Мій друг – світлофор», закріпивши знання про світлофор, види транспорту та дорожні знаки.




Вихователями було розміщено на блозі ДНЗ та у вайбер-групі пам’ятку для батьків –  «10 основних правил дорожнього руху для дітей» та консультацію –  «Дитина наслідує приклад батьків». Спеціальні пам’ятки допоможуть правильно роз’яснювати дітям правила дорожнього руху і прививати навички дисциплінованості на вулицях і дорогах.

          В кінці тижня, як підсумок важкої спільної праці дітей та дорослих, організовано та проведено розвагу «Світлофор нам всім моргає, до порядку закликає!». 







Також було підготовлено виставку дитячих робіт: «Найкраща розфарбована розмальовка».


 

План тижня охорони життя і безпеки дитини (квітень 2020р.)




Звіт
по проведенню Тижня безпеки життєдіяльності
 Згідно наказу № 10  від 13 січня  2020 року в  Смолінському дошкільному навчальному закладі 1 «Теремок» з 20.01.2020р. по 24.01.2020 року проходив Тиждень безпеки життєдіяльності на тему «Здоров’я дітей – здоров’я нації». 
         Метою проведення Тижня є поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистого здоров’я; пропаганда  здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо правильного харчування, правил гігієни, розрізнення шкідливих та корисних продуктів.
        Протягом тижня було проведено: заняття - «Зростаємо здоровими», «Моє здоров’я»;  бесіди – «Для чого потрібен спорт?», «Що корисне для здоров’я?», «Чим корисна прогулянка на свіжому повітрі?», «Очі бачать – вушка чують», «Зима холодна – одяг теплий»; дидактичні ігри – «Шкідливе – корисне», «Це потрібне для гарного настрою», «Це можна, а це не можна», «Моє тіло», «Можна – не можна», «Вітамінний потяг», «Корисна та шкідлива їжа». У другій половині дня діти разом із вихователем створювали колаж «Ми за здоровий спосіб життя», грали в сюжетно-рольову гру «Аптека», слухали оповідання та переглядали мультфільм про здоров’я.





















   Відповідно до листа МОН України від 31.10.2019р. №1/9-676 «Щодо проведення Тижня безпеки дорожнього руху», для забезпечення профілактики дорожньо-транспортного травматизму серед учасників освітнього процесу в  період з 11.11.2019 р. по 15.11.2019р. у ДНЗ №1 «Теремок» було проведено Тиждень безпеки дитини на тему: «Безпечна країна».
При підготовці до даного тижня було проведено ряд заходів:
ü оформлено та поповнено осередки «Безпека дитини» в кожній віковій групі;
ü складено план проведення Тижня безпеки та ознайомлено з ним педагогів ДНЗ.
           Проведено:
ü заняття з аплікації та ліплення - «Автомобіль швидкої допомоги», «Автомобілі на дорозі», «Дорожні знаки»;
ü бесіди - «Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека    
пасажира», «Правила поведінки дітей на дорозі», «Пустунець», «Де і як проходить вулицю», «Я йду до дитячого садка»;
ü дидактичні та рухливі ігри - «Назви дорожній знак», «Пішоходи і водії», «Горобці і автомобіль», «Кольорові автомобілі», «Ми – пішоходи», «Потяг», «Ми по вулиці підем»;
ü моделювання ситуації - «Я заблукав» (набуття знань про те, до кого необхідно звернутись, про що запитати, коли заблукав у незнайомому місці);
ü спостереження за рухом транспорту та пішоходів, що рухаються повз дитсадока.
            У другій половині дня вихователі читали дітям твори М.Познянської «Світлофор», С.Маршака «Світлофор», Н.Забіли «Путями – дорогами»; закріплювали правила поведінки на вулиці. Розгадували загадки (знаки дорожнього руху, види транспорту); переглядали мультфільми та відеоролики. Завершився тиждень розвагою «Безпечна країна».








Тиждень охорони життя і здоров*я дітей: 
"Про вогонь нам треба знати, з ним не можна жартувати" (04.11.2019р - 08.11.2019р.)

















Тиждень охорони життя і здоров’я дітей: 
«Правила дорожнього руху знай – життя та здоров’я зберігай!» (09.09.19р. - 13.09.19р)


















З 20.05 по 24.05 2019р. у ДНЗ №1 "Теремок" пройшов тиждень охорони життя і здоров*я дітей на тему: "У дорожніх правил вихідних немає"


























Фізкультурно – оздоровча розвага для дітей : «Про лінь забудеш – здоровим будеш»
Мета: створити умови для активного відпочинку дошкільнят; у доступній формі пояснити значення фізкультури та спорту для здоров'я людини. Підвищити емоційний тонус у дітей. Викликати бажання брати участь в іграх-естафетах і перемагати в них, уболівати за друзів. Вправляти у бігові, стрибках, у підлізанні. Виховувати потяг до зростання здоровими та спритними.
Посібники: костюми Ведучої, Ліні, Петрика та Мийдодіра; два великих мішки; два обручі; прапорці, гімнастичні палиці, дві повітряні кульки, магнітофонні записи, підзорна труба, тропа перешкод, шишки у кошику, кошики для збирання шишок, медалі на кожну дитину, дві хустинки, шарфи для зав’язування очей, чарівний мікрофон
Хід розваги
У супроводі жвавої музики діти забігають до зали й стають у чотири колонки.
Ведуча. Нам відомо – це чудово,

Коли ти і ми здорові.

Тільки треба знати,

Як здоровим стати.

Є один рецепт у світі –

Він усім підходить дітям:

Якщо будеш спорт любити,

Зможеш років сто прожити!

– Діти, до нашого дитсадка прийшов новий хлопчик – його звати Петрик. Але вдома він звик довго спати й досі не може позбутися цієї звички.
Виходить, позіхаючи, Петрик із подушкою в руках.
Петрик. Я Петрик Дрімченко, малята.

Люблю довгенько я поспати

І мама щоб мене вдягала,

Ще й з ложки потім годувала.

Мені стрибати й грати ліньки –

Хіба ж відмовлюсь від перинки?

Ведуча. Полиш свої лінощі хоч на хвилинку, ходи з нами разом робити розминку.
Петрик відмахується, йде в куток, відслонює завіску. Вмощується на лавці – „ліжку” й, загорнувшись у ковдру, поглядає звідти на дітей.
Під ритмічну музику виконується комплекс аеробічних вправ із гімнастичними паличками
Звучить повільна мелодія, й з'являється Лінь — пухкенька (з підмощеннями), розкуйовджена й недбало вдягнута, взута в розпаровані капці.
Лінь. Тихше, тихше!

Годі, діти,

Гамір вам такий чинити.

Лінь оце прийшла до вас,

Принесла вам тихий час.

Ведуча. Е, ми тебе не чекали, бо ти нам не потрібна. Правда ж, діти? Хіба Лінь вам до вподоби? Та й спати нам іще не час. У нас саме зараз розпочинається спортивне свято. Звідки ти прийшла?
Лінь. Я прийшла з Країни Лінощів. Коли б ви знали, як там гарно: тихо, спокійно. Ніхто не бігає, не стрибає, не робить зарядку. Ось тільки мешканців там замало. Хай би їх було більше!
Петрик. (підводиться). А що ж там у вас усі роблять?
Лінь. Лише їдять та сплять. От я й прийшла до вас: може, хтось із дітей погодиться пожити в Країні Лінощів. Приставайте до нас — будете такі ж пухкенькі й незграбні, як і я. Нічого не робитимете, лише відпочиватимете й довгенько спатимете.
Петрик. (підходить до Ліні). Я хочу пожити в такій гарній країні.
Лінь. (радо). Молодець! Ми з тебе такого Лінтюха зробимо! Ходімо зі мною!
Забирає Петрика й, заслонивши завіску, виходить.
Ведуча. Діти, скажіть, а що може статися з тими, кого на все беруть ліньки? (Діти відповідають). Отож треба нам визволити Петрика з Країни Лінощів, щоб не скоїлося з ним лиха. А щоб краще було мандрувати, розподілимося на дві команди — «Малятко» та «Здоров'ятко».
1. Проводиться гра-естафета «Біг у мішках».
Звучить бадьора музика, й з'являється Мийдодір.
Мийдодір. Я великий Умивальник,

Вам відомий Мийдодір,

Умивальників начальник

І мочалок командир.

Я з Країни Лінощів іду –

Всюди бачив лишенько – біду.

Там, однак, пригоду й добру мав:

Дівчинку Бруднулю визволяв.

Ведуча. То як – визволив?
Мийдодір. Хоч і важко було мені самому Лінь подолати, але все ж таки я визволив дівчинку.
Ведуча. Ми теж туди йдемо. Покажи нам дорогу до палацу, де мешкає Лінь.
Мийдодір. Вона нелегка. Попереду у вас трясовина лінощів.
2. Проводиться гра «Склади охайно речі».
Діти переносять безладно розкидані на одному із стільців речі на інший та охайно складають їх.
Ведуча. Цікаво, як же ведеться в цій країні нашому Петрикові Дрімченку?
Мийдодір. Можна взяти підзорну трубу й подивитися, що діється в палаці, де господарює Лінь.
Відслонюється завіска — товстенький Петрик напівлежить у ліжку, а Лінь несе йому торта. Ставить торт скраєчку, бере великий аркуш паперу з написом «Розпорядок дня» й жирними цифрами та словами у стовпчик. Стає так, щоб видно було всім.
Лінь. Зачитую твій розклад на сьогодні. «Звечора й до 8-ї ранку – сон. Від 8-ї до 9-ї – не вмиватися, не робити зарядку. Від 9-ї до 10-ї – сніданок. Від 10-ї до 11-ї – відпочинок. Від 11-ї до 12-ї – не бігати, не стрибати. Від 12 до 13-ї – обід. Від 13-ї до 15-ї – сон по обіді. Від 15-ї до16 – полуденок. Від 16-ї до 17-ї – відпочинок. Від 17-ї до 18-ї – підвечірок. Від 18-ї до 19-ї – не гуляти, не гратися. Від 19-ї до 20-ї – вечеря. Ціла ніч – сон». А зараз у тебе, Петрику, сніданок. (Підносить торта). Їж, любий, тортика, з'їж іще й цукерочку.
Петрик (відсахується). Я вже не хочу торта! Хочу повернутися до дитячого садка, до дітей. Друзі, допоможіть! (Завіска заслонюється).
Ведуча. Лінь, напевно, відчуває, що ми йдемо визволяти Петрика. То й стала своєю тінню затуляти сонечко. А ми завадимо їй і повернемо сонечку його промінці.
3. Проводиться гра-естафета «Веселе сонечко».
Діти з обох команд викладають на підлозі своє сонце з обруча та гімнастичних палиць.
Вибігає розгнівана Лінь із гронами повітряних кульок в обох руках.
Лінь. Ви хочете забрати свого Петрика? Не вийде! Моя сила захована в оцих кульках. У деяких із них записки із завданнями, які ви не зможете виконати.
4. Проводиться гра-естафета «Знайди записку».
По двоє дітей з обох команд беруть у Ліні кожен по кульці. Біжать, долаючи смугу перешкод, сідають на кульку й тиснуть на неї, щоб вона луснула. Віддавши всі свої кульки, Лінь виходить.
Мийдодір. Цікаво, які завдання були в повітряних кульках? (Збирає папірці й віддає Ведучій).
Ведуча. (зачитує завдання). „Якщо діти не вміють розчісуватися, зав'язувати стрічку й запинати хустину, то перемога за мною. Вони не знайдуть дороги до мого палацу”.
5. Проводиться гра-змагання „Зав'яжи шнурки” (перша команда).
6. Проводиться гра-змагання „Запни хустину” (друга команда).
Ведуча. Яке ж наступне завдання пропонує нам Лінь? (Читає). „Ваші діти не знають назв зубних паст, а без цього вони далі не пройдуть”.
7. Проводиться гра «Хто більше назве зубних паст».(у чарівний мікрофон) Діти з обох команд по черзі пригадують назви різних зубних паст.
Знову вибігає Лінь із кошиком шишок і розсипає їх по підлозі.
Лінь. Я вам усю дорогу закидаю, щоб ви не змогли дістатися до мого палацу!
Ведуча. Із цим завданням ми впораємося навіть із зав'язаними очима.
8. Проводиться гра «Збери шишки із зав'язаними очима».
По двоє дітей з обох команд із зав'язаними прозорим шарфиком очима збирають розкидані шишки.
Лінь. Мені трохи лячно, бо діти вже неподалік від мого палацу. Та я вигадала для них іще важче завдання. Їм не впоратися з ним без батьків.
9. Проводиться гра «Покажи вид спорту».
Батьки і діти від кожної команди зображують різні види спорту, а діти відгадують: футбол, волейбол, бокс, хокей, лижні гонки, фігурне катання...
Ведуча. Лишилось останнє – найважливіше – завдання: маємо вибрати з-поміж нас найдужчого, щоб він провів вирішальний бій із Лінню.
10. Проводиться гра «Бій подушками».
Від обох команд обирають двох «бійців», вони б'ються, й визначається переможець.
Мийдодір. (бере переможця за руку й піднімає її вгору). Лінь! Ану виходь на чесний бій!
Лінь (улесливо). Забирайте свого Петрика. Бачу, ви дужчі за мене. Доведеться-таки мені залишити свій палац. Але знайте: я знову повернуся, коли побачу, що хтось лінується вмиватися, робити зарядку й самостійно вдягатися. (Хитро). До можливої зустрічі!
Петрик. Друзі, дякую вам, що визволили мене й забрали з Країни Лінощів. Обіцяю, що вже ніколи не лінуватимусь.
Ведуча. А тепер підсумуємо результати змагань між командами «Малятко» і «Здоров'ятко». Переможцями є: ваша, діти, цікавість до фізкультурних вправ та спортивних ігор, сміливість, спритність, витривалість. Ми ще не раз проводитимемо ось такі розваги. (Дає кожному почесну медаль учасника змагань).
Джерело: інтернет-ресурс











***************************************************************************************











ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                            наказ завідувача ДНЗ №1 «Теремок»

від 07.02.2019 р.

ПЛАН-ГРАФІК
ПРОВЕДЕННЯ ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ*Я ДІТЕЙ НА ТЕМУ:
«Без здоров’я немає щастя»
проведеного в ДНЗ №1 «Теремок» з 11.02.2019р. по 15.02.2019р.

Дата
Захід
Відповідальна особа



11.02.2019р.
Заняття з валеології: «Лікарські рослини»,
 «Личко й руки треба мити,щоб здоровим завжди бути».
Заняття: «Малята-здоров*ята»
Читання казки К.Ушинського «Умій почекати».
Читання вірша Л. Лисенко «Про здоров'я».
Анкетування батьків
Оформити наочність, папки-пересувки до Тижня безпеки в батьківських осередках
Старша гр
Середня гр

І мол.,
Всі групи

Всі групи
Вих-лі всіх груп.


12.02.2019р.
Бесіда з дітьми: «Сніг-дуже грайливий,але небезпечний»
Дидактична гра: «Що не можна робити?»
Заняття Аплікація
Дидактична гра: «Можна – не можна»
Перегляд мультфільму «Про здоров’я»
Всі групи

Ст. група
ІІ мол. гр., сер.гр
Ясельна гр.
Всі групи

13.02.2019р.
Бесіда на тему: «Зима холодна – одяг теплий»
Робота з батьками. Консультація «Геть хвороби»
Профілактичні рухливі ігри(інноваційні з фізкультури)
Читання вірша Г.Бойко «Здоровим будь»
Д/гра «Одягни сім’ю на прогулянку»
Всі групи
Всі групи
Всі групи
Всі дошк. групи
І мол.



14.02.2019р.
Бесіда «Щоб здорові зуби мати, треба овочі з'їдати» 
Бесіда «Дбай про чистоту» Д/г. «Купання ляльки»
Дид.гра «Що для чого потрібне»(частини тіла) 
Перегляд мультфільму «Про здоров’я»
Круглий стіл на тему: «Забезпечення дошкільників здоровим харчуванням у ЗДО та сім’ї»

Старша, сер.гр
І і ІІ мол.гр
Старша і сер. гр.
Всі групи
Ст.мед.сестра

15.02.02019р.
Гра «Знайди лікарську рослину» 
Розвага «Без здоров’я немає щастя»
Дидактична гра «Корисне - шкідливе»
Конкурс малюнків «Бережи своє здоровя!»
Старша гр.
Всі групи
ІІ мол. гр., сер.гр
Всі групи



Підготувала: вихователь-методист Прокопенко Ю.В.



Спортивна розвага "Маленькі рятівники поспішають на допомогу!"

Ведуча. Діти сьогодні ми з вами зібрались тут не просто так, ми сьогодні будемо поступово пригадувати правила пожежної безпеки та станемо справжніми пожежниками. Але для цього нам спочатку потрібно буде провести зарядку, щоб ми були у формі…
Проводять комплекс загально розвиваючих вправ
«Фізкультурники» без предметів
I. Ходьба один за одним.
Ходьба на п’ятках за першим і останнім.
Ходьба навпопічки.
Ходьба звичайна.
Біг 25 с.
Перешиковування із заведенням ланок.
II.  Загальнорозвиваючі вправи.
1.     «Фізкультурники». Повт. 8 р.
В.п. – ноги на ширині ступні, руки опущені.
1 – нахил вперед, руки вниз;
2  – в.п..
2.     «На зарядці». Повт. 8 р.
В.п. – ноги на ширині плечей.
1  – нахил праворуч, права рука вниз по тулубу, ліва – вгору;
2 – навпаки.
3.      «Готуємось до стрибків у воду». Повт. 8 р.
В.п. – ноги на ширині ступні, руки внизу.
1 – напівприсісти, нахилитись вперед, руки назад;
2 – в.п.
4.     «Ми плаваємо». Повт. 8 р.
В.п. – лежачи на животі, руки перед  очима.
 1, 3  – підняти груди і голову, руки розвести в сторони;
2,4 – в.п.
5.     «Ми тренуємось». Повт. 8 р.
В.п. – те ж.
1 – мах назад правою ногою;
2 – в.п.;
3,4 – те ж лівою.
6.     Стрибки.
1-4 – стрибки, ноги разом;
5-8 – ноги на ширині плечей.
III. Ходьба в середньому темпі.
Вправа на дихання.
Діти, відгадайте загадку:
Без крил, без рук,без ніг,
А в гору піднімається.(Дим).
У народі кажуть, що диму без вогню не буває.От і пожежа, як правило, виникає не сама собою, а з вини людей. Вона завдає багато горя,сліз. Боротися з пожежею дуже складно, тож легше запобігти їй, ніж потім загасити.
Але шкодить вогонь тільки тоді, коли люди необережно з ним поводяться. Передусім вогонь – давній помічник людини. Він вірно служить нам у повсякденні й у промисловості. А хто розповість про те, як вогонь допомагає  людям? (відповіді дітей). З давніх часів вогнище збирало навколо себе людей, воно гріло і годувало їх. Тож пропоную і нам зібратися навколо вогнища, але такого, яке не зашкодить природі.
                                   Естафета «Біля вогнища»
На відстані 1м від лінії старту кладуть на підлогу обруч, всередину нього – невеликі палички (дрова). На відстані 6- 8м від лінії старту лежить інший обруч, у якому діти викладатимуть вогнище. Діти по черзі переносять палички з одного обруча до іншого. Коли всі діти покладуть свої палички у вогнище, разом ідуть до нього колоною по одному, сідають навколо і витягують руки вперед (гріють долоньки)
Ведуча. Але й іншим буває вогонь – злим, як змій, і жорстоким як ворог.
Не зігріє він ваших долонь, може все спопелити на порох. Будьте ж діти, з вогнем обережні. Вивчіть правила протипожежні. Які ви знаєте правила протипожежні?
Діти (по черзі)
                        Українська народна гра «Забудьки»
Діти обирають ведучого – Бабусю за допогою лічилки: «Раз, два, три – рахувати почали: на кому спинюся, той буде Бабуся!»
Бабуся стає перед дітьми і веде діалог:
·         Діти, де ви?
·         Ми граємося.
·         А в хаті все поробили?
·         Усе!
·         А телевізор ( праску, газову плиту) вимкнули?
·         Забули!
·         А щоб не забували, зараз вас впіймаю!
Діти втікають, намагаються якомога швидше с тати на підвищення (лаву). Кого наздогнала, той або виходить з гри, або стає наступним ведучим.
Ведуча. Все ж, як трапилась біда, що тоді робити?
Хтось із дітей. Не ховатись у куток, а вогонь гасити.
Ведуча. Правильно! Але спочатку, любі хлопчики й дівчатка, скористайтесь телефоном,якщо є поблизу він.
Номер цей усім відомий.
Діти(разом). Один нуль один!
Ведуча. Тож пограємо з вами в гру:
Гра «Хто швидше виложить номер телефону пожежної служби»
Дві дитини біжать до кубів на яких із цифр виложують номер пожежної служби.
Вихователь. Але дарма не можна викликати пожежників: можливо, на них саме в цей час чекають в іншому місці, де вони справді потрібні
А чи хочете ви , малята , спробувати себе у професії відважних борців з вогнем?.
Гра «Тривога!»
Діти розподілені на дві групи – сидять на лавах , чергують у пожежній частині. За сигналом « Тривога!» вони швидко встають і шикуються у колони. Перші з колон беруть кермо (обруч), а всі тримаються за плечі одне одного і біжать до місця пожежі й дзвонять у дзвіночок, що лежить на кубах. Повторити 3 рази
Ведуча: Діти, а поки пожежна команда в дорозі, що треба робити?
Хтось із дітей. Заливати водою чи піском засипати та кликати на поміч.
Ведуча. Правильно! Треба не лякатися, не ховатися, а залишити приміщення і повідомити дорослим, подзвонити у пожежну службу.
Ведуча. Отож ми зараз будемо вчитися гасити вогонь піском.
                            Естафета « Пожежники»
Діти пролізають крізь тунель та метають мішечок з піском в обруч ( гасять вогонь)
Ведуча. Молодці маленькі пожежники! Швидко загасили полум*я.
                  Ведуча підводить підсумок змагань.
Молодці діти! Ви показали сьогодні , які ви сміливі, рішучі, швидкі. Я бачу, що ви зрозуміли: бути пожежником дуже складно. Це одна з найпочесніших професій. Вона вимагає сміливості, рішучості, наполегливості, здатності до самопожертви.Не кожна людина заради інших ризикуватиме своїм життям. Тепер ви зрозуміли, яка це не легка робота. Шануючи пожежників ніколи не завдавайте їм клопоту. Завжди дотримуйтеся правил пожежної безпеки.































))))(((())))((((())))(((())))(((())))(((())))(((())))(((())))(((())))(((())))(((())))(((())))

                                                                                                           
План - графік
проведення тижня охорони життя і здоров'я дітей на тему
«Мала іскра – великий вогонь!»
проведеного в ДНЗ №1 з 05.11.2018 р.  по 09.11.2018 р.

Дата
Заходи
Відповідальні
05.11.
2018р
1.Оновити матеріали стенду «Пожежна безпека»
   Провести інструктаж з пожежної безпеки.
2.Бесіди з дітьми «Добрі та погані вчинки сірників»

3. Заняття «Вогонь – наш друг, та не завжди, чекати можна і біди.»
4.Розмістити в куточку  «Острівець безпеки»  інформацію з пожежної безпеки для батьків.
 Завгосп

Вихов. середньої та
 мол.груп
Вихов. ст..гр

Вихов. всіх гр..

06.11.
2018р
1.Заняття «Люди мужньої професії» (робота рятувальних служб)
2. Моделювання ситуації «Пожежа в сусідній квартирі. Як поводитися?»
3.Лялькова вистава «Святкові вогники»
4. Сюжетно – рольова гра «Пожежники»
5.Гра з підлоговим конструктором «Пожежа в місті»
Вихов.всіх гр..

Вихов. всіх гр..

Муз.кер,, виховат.1 зміни
Вихов. старшої гр.
Вихов. середн.гр
07.11.
2018р
1.Екскурсія до стенду первинних засобів Пожежогасіння
2. Нетрадиційне малювання «Небезпечний сірничок»
3.Дидактична гра «Що потрібно пожежнику?» (пожежний інвентар)
4. Аплікація «Пожежна машина"
5.Читання і обговорення казки «Жаринка і Вуглик»
      6. Перегляд мультфільму «Уроки тітоньки Сови»
Вихов.мол.гр, середн.,ст.гр.
Ясельна група
Вихов. середн.,ст.гр.
Вихов. ст.. і середн.гр.
Вихов. старшої і сер. груп.
Вихов. старшої і сер. груп.
Вихов. всіх груп
 08.11.
2018р
1 Виставка малюнків «З вогнем не жартуй!»
2. Зустріч із працівниками пожежної частини.

3.Читання і обговорення твору  «Казка про пожежну безпеку»
4.Малювання «Вогонь»(нетрадиційні техніки малювання)
3.       Конструктивно – будівельна гра «Пожежна частина»
Виховат. всіх гр..
Завідувач ДНЗ, вихователі старшої гр.
Вихов. ст..гр., середн.гр.
Вихов.2мол.гр.
Вихов. ст.. і середн.гр.
09.11.
18р.
1.Спортивна розвага «Маленькі рятівники поспішають на допомогу!»
2.Тренінг з евакуації.

3.Перегляд мультиплікаційного фільму  «Чому з вогнем не граються?»
Вихов. ст.гр., середн. гр.

Ухань І.О., Канигіна Н.С., виховат ст..гр
Вихов.мол.гр.і середньої груп

                                                                                  
     Підготувала: вихователь-методист  Прокопенко Ю.В.

























Немає коментарів:

Дописати коментар