ІІ молодша група


Вас вітає група
Бджілки
Ми уважні і активні
веселі.добрі,
і надійні.
Красиві,чемні 
і сміливі.
Щирі,дружні
і щасливі. навч

Режим дня

Прийом дітей.Ігри.7.00-740
Ранкова гімнастика.7.55-8.05
Сніданок.8.05-8.40
Ігри .Підготовка до занять.
Заняття.9.00-10.30
Прогулянка.10.30-12.05
Обід.12.10-12.40
Сон.13.00-15.00
Підйом.15.00-15.10
Ігри.Творча діяльність.16.15-16.35
Полуденок.16.10-16.35
Прогулянка.16.35-18.00

 

     Розклад занять 2 молодша група 

Дні тижня
Заняття

Понеділок
Фізкультура
Дитина в соціумі
Будівельні ігри
Вівторок
Музика
Математика
Розвага
Середа
Розвиток мови
Аплікація
Робота за інтересами

Четвер
Музика
Малювання
Художня література
Фізкультура
П*ятниця
Ліплення
Раннє читання за Зайцевим
Будівельні ігри

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

 з формування культурно-гігієнічних навичок

у ІІ молодшій групі

на тему:

«ПРЕДМЕТИ ГІГІЄНИ»

   

Підготувала вихователь

Бондар О.І.

Програмовий зміст. Продовжувати формувати в дітей знання про культурно-гігієнічні навички, закріплювати дії, пов’язані з миттям рук; учити запам’ятовувати їх послідовність; роз’яснювати значення дій умивання, витирання. Збагачувати словник дітей назвами предметів гігієни, вчити розуміти і вживати узагальнюючі слова. Розвивати зв’язне мовлення, увагу. Вчити дітей описувати предмети (мило, рушник). Розвивати позитивне ставлення до особистої гігієни, виховувати бажання тримати руки в чистоті. Виховувати охайність та бажання доглядати за своєю зовнішністю.

Матеріали та обладнання: лялька, іграшка киця, піч, предмети особистої гігієни: мило, гребінець, рушничок, зубна щіточка, склянка з водою, іграшки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь.  Встала рано я ганок  і сказала «Добрий ранок!»

                        Сонцю, полю і травичці, добрим людям, тихій річці.

                        «Добрий ранок, світе мій, наш садочок дорогий!»

Вихователь. Здається до нас хтось іде. Та це ж лялька Оленка.

Лялька (сумно). Я прийшла шукати друзів, які можуть мені допомогти. Моя киця загубилась. Я її шукала й забруднилась.

Вихователь. Діти,  допоможемо? А як?

Діти. Лялька дуже забруднилася. Їй треба вмити личко, помити руки.

Вихователь. Давайте серед предметів, які лежать на столі виберемо ті, які для цього будуть потрібні.

Дидактична гра «Знайди предмети гігієни».

Серед різних предметів діти відбирають предмети гігієни: мило, рушник, зубна щітка, зубна паста, гребінець і називають їх.

Вихователь. Ці речі ми називаємо предмети гігієни.

Вихователь. Для чого потрібне мило?

-       Що ми миємо милом?

-       Мило яке? (запашне, гладеньке, кругле).

-       Чим будемо втиратися?

-       Рушник який? (м’який, пухнастий, лагідний).

-       Чим потрібно користуватися, щоб зробити зачіску?

-       Щоб руки та личко були чисті?

-       Чим треба витиратися після вмивання?

-       А щоб зубки були білі і здорові?

Вихователь. Діти, а можна витиратися всім дітям в групі одним рушником?

Діти,  давайте розкажемо нашій гості як потрібно мити руки.

Діти розповідають про послідовність миття рук та лиця. Разом з вихователем миють ляльку і промовляють слова:

 Водичко, водичко, умий моє личко.

 Рум’яне та біле, як яблучко спіле.

Вихователь. Ось тепер ти, Оленко, чистенька.

Пропонує дітям подарувати ляльці предмети особистої гігієни.

Фізкультхвилинка. 

Вміють наші всі малята у долонечки плескати

(руки витягнуті вперед, плещуть в долоньки)

Голівкою покрутили (повороти головою вправо-вліво)

Ніжками потупотіли.

Зараз крок назад зробили руки склали і присіли

(руки на поясі, присідають)

Усміхнулись, підвелися (повороти головою)

І за руки знов взялися.

Чути муркотіння киці, яка спить на печі.

Вихователь. Ось де твоя киця, на печі гріється і без водиці миється.

Киця. Я мишку ловила, трішки втомилась. І задрімала, бо довго не спала.

Вихователь.  Ти те ж забруднилась, мабуть сьогодні не милась.

Киця. Я не ходжу до криниці. Я вмиваюсь без водиці.

           Я на печі лежала, все чула і вам завдання приготувала.

Дидактична вправа «Розкажи про предмет»

Розповісти про мило, рушник (форма, колір, функція).

Діти. Це мило. Воно круглої форми,  рожевого кольору. Я ним мию руки.

Це рушник. Він прямокутної форми, білого кольору. Я рушником витираю личко.

Дидактична гра  «Що я роблю?»

Вихователь.   

-       Я вмиваюся. А ти що будеш робити?  – Я буду вмиватися.

-       Я витираюся. …? – Я буду витиратися.

-       Я розчісую волосся…? – Я буду розчісувати волосся.

-       Я чищу зуби….? – Я буду чистити зуби.

-       Я роблю  зарядку….? – Я буду робити зарядку.

Киця. Отже, дітки, щоб бути а здоровим, треба дотримуватись правил гігієни. Я це роблю щодня. І вам раджу про це не забувати.

Вихователь. Я дуже рада, що ви такі розумні і добрі діти. Ви допомогли ляльці. І зовсім не важливо скільки тобі років і чи ти сильний. Адже добре серце завжди допоможе врятувати того, хто потрапив у скруту.


Консультація:
"10причин, чому дітям шкідливі планшети і смартфони"

Чому необхідно обмежити час користування гаджетами для малюків?

Команда дослідників з університету Айови дійшла висновків, що на сьогодні до 90% дворічних дітей в Америці вже користуються планшетами. Звісно, з одного боку, це непогано: різні корисні ігри та головоломки для малюків можуть позитивно впливати на дітей, але вчені все-таки рекомендують обмежувати час користування гаджетами для малюків. І на це у них є серйозні причини.  

 1. Це негативно впливає на здатність дитини до соціалізації. У віці від 0 до 2 років мозок дитини збільшується втричі. Голос батьків, їхні дотики, спільні ігри допомагають дитині сформуватися саме таким чином, аби потім встановлювати нормальні емоційні зв’язки з іншими людьми. Але у малюків, які вже змалечку мають доступ до гаджетів, постійно дивляться мультфільми, все трохи інакше. Їхня нервова система починає гірше розвиватися, а це погано впливає на концентрацію уваги і сприйняття людей довкола. Коли вони дорослішають, їм стає важче побудувати нормальні гармонійні відносини з іншими людьми.  

 2. Діти більше схильні до залежності від гаджетів, ніж дорослі «Технології залучають людей тим, що у віртуальному світі можна нескінченно пробувати щось нове. Дуже складно відмовитися від їх використання саме тому, що немає ніяких обмежень у задоволенні своїх бажань», — каже доктор Гері Смолл, професор психіатрії та директор Центру довголіття при Каліфорнійському інституті неврології. Одним натисканням на кнопку дитина може отримати бажане. Але технології не можуть навчити дитину поміркованості. Саме тому вона звикає до смартфона моментально, але, на відміну від дорослої людини, не завжди може контролювати і обмежувати себе.  

3. Пристрасть до планшетів і гаджетів провокує істерики «Якщо ці пристрої стають головним інструментом, щоб заспокоїти і вгамувати маленьких дітей, то як розвиватимуться їхні власні внутрішні механізми саморегуляції?» — запитує доктор Дженні Редескі. Якщо у дитини з’являється прихильність до чого-небудь, вона починає плакати і злитися, коли у неї це намагаються забрати. Але якщо ваш малюк починає істерику через гаджет, не поспішайте знову давати йому планшет тільки заради того, щоб заспокоїти. Це не вирішить проблему, а лише посилить її. Краще постарайтеся заспокоїти дитину добрим словом і розрадити її обіцянкою сходити погуляти, або якоюсь цікавою історією.  

 4. Постійні ігри сприяють порушенням сну Доведено, що використання електронних пристроїв у вечірній час несприятливо впливає на якість сну і погано позначається на емоційному та фізичному стані на наступний день. Нервова система людини відпочиває в період 21:00 — 1:00. Однак чимало підлітків нехтують цим відпочинком, замінюючи його на більш захопливе проведення часу. І, на жаль, менш корисне.  

 5. Надмірне захоплення гаджетами позначається на навчанні та успішності На думку багатьох дослідників, смартфони, планшети та інші гаджети негативно позначаються на здатності дітей навчатися, бо постійно відволікають їхню увагу та роблять їх розсіяними. «Ці пристрої часом замінюють практичну діяльність, необхідну для розвитку сенсомоторних і візуально-рухових навичок, важливих для навчання», — каже доктор медичних наук Бостонського університету Дженні Редескі. Крім іншого, відео- та онлайн-ігри здатні загальмувати творчу уяву дитини. І не варто лякатися того, що дитині, можливо, зараз нудно. Якщо їй нудно — значить, є привід щось придумати. Саме так у дітей розвивається здатність творчо мислити.  

 6. Планшети впливають на здатність дітей замислюватися про наслідки своїх дій Спілкуючись наживо, людина навчається стежити за реакцією співрозмовника на свої слова, і в цьому їй допомагають інтонації, вираз обличчя, тембр голосу, загальна поведінка. Але якщо дитина спілкується тільки онлайн, вона не чує інтонації, не бачить мови тіла, виразу обличчя. Вона не може відчути змін у настрої людини. Тим часом усі ці навички є основою для встановлення людських взаємин. «Технології здатні зробити процес спілкування простішим», — каже шкільний психолог із Бостона, доктор Кейт Робертс. «Але, коли ми маємо необмежений доступ до такого виду спілкування, то починаємо забувати про живі зустрічі. Деякі діти взагалі намагаються уникати природних проявів людської натури, бо їм так набагато легше ». Дитині необхідно постійно наживо спілкуватися зі своєю сім’єю, з однолітками, адже тільки так вона зможе навчитися проявляти співчуття, розуміти інших людей. Тільки живе спілкування навчить її почуватися невимушено в компанії інших людей, що дуже стане в нагоді у дорослому житті.  

 7. Надмірне захоплення гаджетами може сприяти психічним розладам За твердженням експертів, що більше діти проводять часу за планшетами і гаджетами, то вищий ризик розвитку у них дитячої депресії, тривожності, відсутності прихильності до батьків та рідних братів і сестер. Також у них може розвинутися синдром дефіциту уваги, психози і можуть з’явитися проблеми з поведінкою та послухом.  

 8. Захоплення гаджетами впливає на фізичну активність Звичка сидіти в інтернеті або грати на планшеті безпосередньо пов’язана з загрозою появи зайвої ваги і навіть виникнення ожиріння, вважають експерти. Адже найчастіше, граючи, спілкуючись або просто проводячи час онлайн, ми не тільки не рухаємося, але при цьому ще й щось жуємо. Ризику набрати зайву вагу в такому разі зазнають не тільки дорослі, а й діти. Деякі експерти навіть стверджують, що діти XXI століття стануть першим поколінням, яке не зможе пережити своїх батьків через проблеми, пов’язані з ожирінням.  

9. Захоплення гаджетами підвищує рівень дитячої агресії Чимало сучасних дітей фактично не вміють проявляти співчуття. Особливо це стосується тих, чиї батьки ніяк не обмежують часу їхнього перебування онлайн. Таким дітям набагато спокійніше і комфортніше в ілюзорному світі інтернет-ігор, де жорстокість і вбивства — цілком нормальне явище. Надмірне захоплення такими іграми призводить до того, що дітям починає здаватися, ніби бути злими і жорстокими — це нормально, і що бити і вбивати — це адекватний спосіб вирішити проблеми.  

10. Гаджети можуть спровокувати соціальну тривожність і непристосованість Величезний потік інформації, часом зайвої та шкідливої, навіть дорослу людину може зробити нервовою і неспокійною. Що ж тоді говорити про дітей, які менш стійкі до різних хвилювань? Хтось щось написав у соцмережі, можливо, сказав щось образливе чи принизив — і все: дитячий спокій порушено. Адже набагато легше написати, аніж сказати в обличчя, а отже, збільшується і ймовірність виникнення таких ситуацій, що є величезним стресом для підлітків. У результаті вони можуть замкнутися і зовсім перестати спілкуватися в реальному житті з реальними людьми. Розвиток соціальних навичок — ось що особливо важливо для кожної дитини. Якщо діти занадто нервують через невміння чи небажання спілкуватися і взаємодіяти з іншими людьми — це, в кінцевому підсумку, може перешкодити їхньому особистісному розвитку і зростанню.


Консультація:
«Як уберегти дітей від шкідливого контенту в Інтернеті»

З початком пандемії та інтенсивним використання сервісів дистанційного навчання дитина все більше часу проводить в Інтернеті. Проєкт «Дружня школа» спеціально для MediaSapiens зібрав практичні поради та добірку сервісів, які допоможуть батькам захистити дітей в Інтернеті.

Кібербезпека дітей – це та частина виховання, яку не можна ані ігнорувати, ані перекладати тільки на плечі педагогів. Батькам її не оминути.

Якщо ви вважаєте, що тотальний контроль або взагалі заборона користуватись інтернетом – це те, що врятує вашу дитину від можливих небезпек, то цей підхід у більшості випадків не працює. Заборонене завжди бажане й цікаве. Тому краще підготувати і себе, і дитину до правильної поведінки в інтернеті.

Що насамперед потрібно пояснити дитині про кібербезпеку?

Є низка моментів, які з дитиною потрібно обговорити й періодично нагадувати:

·         Не варто розміщувати особисту інформацію в мережі. Адреса, школа, гуртки, зацікавлення, вік, повне ім’я – це дані, якими можуть скористатись зловмисники. Як не можна цього розповідати всім на вулиці, так і в мережі потрібно зберігати це все в таємниці.

·         Усі фото, відео й текстові матеріали в мережі залишаються назавжди і є доступними широкому загалу. Тому потрібно кілька разів добре подумати, перш ніж щось публікувати чи коментувати.

·         Не можна надсилати чи продавати свої особисті фото – вони можуть опинитися будь-де.

·         Ніколи не можна ділитися паролями ні з друзями, ні тим паче з незнайомцями. Спитайте, чи готова дитина віддати цим людям ключі від будинку та своєї кімнати? Отак і з доступом до акаунтів.

·         Можна додавати в друзі і спілкуватися тільки з тими людьми, яких дитина знає в реальності. І тільки в тому випадку, якщо переконана, що це точно вони.

·         Якщо хтось пропонує зустрітись – ваша дитина обов’язково має повідомити вас. Не можна погоджуватися на зустрічі з людьми, яких дитина знає лише через мережу.

·         Якщо дитина отримує погрози – вона має відразу вийти з сайту, вимкнути гаджет і повідомити про це дорослих.

Інформація в інтернеті може бути неправдивою. Тому нехай ваша дитина обговорює з вами те, що її хвилює.

Будь-які покупки в інтернеті дитина може здійснювати тільки з вами.

«Важливо допомагати дитині розбиратися в технологіях, у тому, як це будується і працює, що робити в тому чи іншому випадку, а не просто блокувати все підряд. По-перше, дитина рано чи пізно навчиться обходити обмеження, по-друге, постійно з'являються нові загрози, за якими не завжди вийде встежити. Вивчивши базові принципи цифрової та інформаційної безпеки, діти зможуть самі реагувати на такі загрози, уникати або розпізнавати їх і просити допомоги у дорослих», – пояснює експерт Школи цифрової безпеки DSS380 Павло Бєлоусов.

 

Які сервіси допоможуть у блокуванні шкідливого контенту?

У самих браузерах є кнопки блокування: у Chrome це кнопка Adult Blocker, у Google можна ввімкнути «Безпечний пошук». Ці сервіси аналізують сайти на наявність шкідливих слів та словосполучень і блокують їх.

У браузері Mozilla Firefox теж має кнопку батьківського контролю, але ще пропонує свої специфічні рішення. Це додатки Glubble for Families (створюєте для дитини свій маленький інтернет, де є тільки дозволені вами сайти) та ProCon Latte (блокує сайти, які ви вносите у чорний список). Opera також має кнопку Adult Blocker.

Окремі ресурси для контролю та фільтрування контенту: ChildWebGuardianPro, Teentor, KidsControl 1.6, TimeBoss, «КіберМама». Усі ці сервіси пропонують трекінг часу за комп'ютером та в мережі, обмеження та фільтрацію контенту.

У Windows 10 можна створювати окремий дитячий обліковий запис, яким батьки зможуть керувати через свій.

Окремі пошуковики для дітей: KiddleSafe Search Kids.

«На жаль, для цифрової безпеки не вийде один раз усе налаштувати і забути, – зауважує Павло Бєлоусов. – Цей процес безперервний (постійно потрібно щось оновлювати, змінювати, пояснювати). Один зі способів – це використання пристроїв і програмного забезпечення, яке підтримує функцію «батьківського контролю» або «сімейного доступу» Це коли один з батьків створює обліковий запис для дитини і контролює використання дитячого пристрою або облікового запису: обмежує час роботи в тому чи іншому додатку, обмежує контент, який можна споживати (як сайти, так і додатки). Або ж встановлювати спеціальні «дитячі» версії додатків, де так само можна обмежити той чи інший функціонал або контент».

Контрольні заняття з математики та розвитку мовлення 
Вихователі - Єрко В.В., Бондар О.І.

Фото за посиланням:

Пам'ятка для батьків

Як навчити дитину одягатися самостійно

Уміння дитини самостійно одягатися є одним з найбільш важливих навичок, який безпосередньо залежить від розвитку дрібної моторики.

Приступати до навчання дитини навичкам самостійного одягання слід з двох-трьох років. Приблизно з цього віку у дитини з'являється наполегливе прагнення до самостійності і якщо Ви вчасно і правильно відреагуєте, то Вам взагалі не доведеться змушувати дитину робити щось самому - він і сам буде до цього прагнути. Тому, якщо ваш малюк зараз саме в такому віці (від двох до трьох років), зверніть увагу на кілька рекомендацій дитячих психологів.

Спочатку вчимося роздягатися

Як правило, діти в першу чергу вчаться не одягатися самостійно, а роздягатися. Уже в рік-півтора вони можуть самостійно зняти шапочку і шкарпетки, до двох років здатні самостійно зняти з себе кофточку і штанці. Але процеси одягання і роздягання нерозривно пов'язані, тому не варто обмежувати дитину. Нехай звикає все робити самостійно. І якщо йому вдалося зняти шапочку, черевики, а вже тим більше кофту або штанці, - обов'язково похваліть його. І тоді йому обов'язково захочеться самому їх надіти.

Але на початку цього шляху від дорослих потрібно багато терпіння. адже дитина буде одягатися повільно і не завжди правильно. Найчастіше легше і швидше самої одягнути дитину, ніж спостерігати його невмілі спроби впоратися з одягом самостійно. Однак, робити цього не варто, щоб дитина не очікував від вас допомоги, а навчався сподіватися на себе і свої вміння. Батьківська допомога допускається спочатку. Можна вивернути речі наявності, допомогти розшнурувати взуття або розстебнути складну застібку і т.д.

Не можна придушувати ініціативу дитини. Якщо він намагається одягнутися самостійно - не заважайте йому. Але і не вимагайте від дитини відразу ж, щоб він одягався тільки сам. Завдання батьків - всіляко заохочувати і спрямовувати дитини. Тому варто відразу запастися терпінням і витримкою.

Ніколи не критикуйте і не смійтеся. якщо малюк одягнувся не так, як треба. Якщо це не дуже впадає в очі, щось не переробляйте його «роботу», нехай йде так. Адже він одягся сам, а це дуже важливо. Обов'язково хваліть дитину і заохочуйте його ініціативу.

Дуже часто батьки просто не витримують повільного темпу одягання малюка і, відчуваючи, що вони вже спізнюються, починають в поспіху самі одягати дитину, не даючи йому одягнутися самостійно. У цьому випадку має сенс почати збори трохи заздалегідь. Плануйте свій час так, щоб Ви відчували себе спокійно і зручно, навчаючи малюка складній науці одягання. Найкраще вставайте з ранку раніше хоча б на півгодини, щоб не позбавляти дитину можливості вчасно освоювати нові і цікаві навички.

Якщо дитина не хоче одягатися самостійно, то спробуйте трохи допомогти йому, наприклад, одягаючи йому шкарпетки або штанці тільки наполовину і пропонуючи дитині закінчити одягання самому.

Пропонуйте дитині самій знімати або одягати той одяг, який дійсно легко зняти або одягнути. Згодом навіть дитяча зимовий одяг перестане бути проблемою для малюка і він зможе легко з нею справлятися.

Як і будь-який інший навик, вміння одягатися і роздягатися формується поступово, і Ви допоможете малюкові, якщо будите ненав'язливо, але постійно пропонувати йому маленькі «уроки»: самому протягнути руки в рукава, стримати не до кінця надягнуте політиці і т.д. Можна грати з дитиною, влаштовуючи змагання: хто швидше одягне шкарпетки або футболку.

Подбайте про те, щоб у малюка були відповідні іграшки, які допоможуть йому швидше освоїти мистецтво самостійного одягання. Перш за все, це, звичайно, ляльки з їх лялькової одягом. Крім того, дуже корисні різні розвиваючі посібники - ігри-шнурівки і все, що можна застібати і розстібати (тканинні панно, ганчіркові книжки, м'які іграшки з кишенями і клапанами, на які нашиті гудзики, блискавки, липучки, зав'язки). Граючи в ці ігри, дитина розвиває дрібну моторику рук і йому буде легше впоратися зі своїм одягом.

Можна пограти з дитиною в різні ігри. які допоможуть йому швидше навчитися одягатися самостійно. Наприклад, нехай штанини брюк стануть тунелями, а ноги малюка - паровозиками. Запропонуйте своєму малюку «заїхати паровозиками в тунелі». Дівчата, та й хлопчики теж, із задоволенням грають в «показ мод» або «фотосесію» - це відмінний привід для навчання самостійного одягання.

Щоб домогтися від малюка взаємодії при одяганні, доброзичливо дивіться на нього, жартуєте, наспівуйте і завжди промовляйте вчинені дії. Приклад найпростішої гри: «Ми йдемо гуляти, будемо тупати ніжками, тому ніжки потрібно взути. Взуваємо праву ніжку. Взуваємо ліву ніжку. Тепер давай потопає ніжками ».

Якщо пісеньки на малюка не діють, то можна вибрати його улюблених казкових героїв і одягатися як вони. Задіюйте весь свій артистизм і спонукаєте дитину одягнутися, як одягнувся б його улюблений персонаж. Зробіть вигляд, що светр - це не светр, а курточка Буратіно, шапочка - його ковпачок, чоботи - чудові черевички і т.д.

Потрібно вміти зацікавити дитину у виконанні справи, будь то самостійне одягання або складання іграшок. Можна запропонувати дитині піти покататися на велосипеді, якщо малюк зможе одягнутися самостійно. Важливо висловити впевненість в умінні дитини це зробити, похвалити за успіхи, можна і надати допомогу, але тільки найнеобхіднішу. Головне, проявляти твердість і наполегливість, але при цьому не бути занадто суворим і суворим до дитини. Він повинен відчувати, що його люблять, радіють і пишаються його успіхами.

Діти з задоволенням наслідують приклад дорослих. Розкладіть його одяг поруч зі своїми речами і починайте одягатися разом або по черзі, річ за річчю. Оголосіть «змагання» - хто швидше одягнеться. На перших порах малюку потрібна допомога.


Безпека для дітей. Мультфільм 






21.05.2020

20.05.2020
Робимо тести по математиці.
join.naurok.ua
Код доступу 2543453


Робимо тести по математиці.


Тести з математики

Безпека для дітей.


14.05.2020


13.05.2020

 Я ВЖЕ ВЕЛИКА ДІВЧИНКА
Мене мама, як маленьку,
Умивала
І щоранку дві косички
Заплітала.
Заплітала мені мама
Дві косички,
Одягала черевички,
Рукавички.
А тепер скажу я мамі,
Що такою
Вже не хочу бути більше
Я малою.
Сама буду я щоранку
Умиватись,
Заплітатись, узуватись,
Одягатись,
Ще й найменшенькому братику
Андрію
Черевички узувати
Я зумію.






12.05.2020


















08.05.2020









07.05.2020

https://www.youtube.com/watch?v=f74tlym0svc

06.05.2020

https://www.youtube.com/watch?v=tz29RQLvlpg









05.05.2020






04.05.2020














30.04.2020

29.04.2020




28.04.2020

Вишенька








Ранньою весною
В нашому садку
Я сама садила
Вишеньку струнку.
І шумить листвою —
Вже така, як я! —
Від усіх найкраща
Вишенька моя!









27.04.2020




                                                                         24.04.2020



                                                   
                                             


23.04.2020.
                                      https://www.youtube.com/watch?v=bPpbVdYmPDQ


22.04.2020




ДОНЯ ХОЧЕ СПАТИ


У моєї доні

Оченята сонні,

Рученьки мов з вати —

Доня хоче спати.

Ніч прийшла тихенька.

Спи, моя гарненька.

Заєць спати захотів
Заєць спати захотiв,
Сам постелю постелив.
Сам собi принiс подушку,
Пiдмостив ïï пiд вушко,
Та у зайця довге вушко —
Все звисає iз подушки.





21.04.2020






















17.04.2020







16.04.2020


15.04.2020






                На території нашого селеща закфіксований випадок захворювання COVID - 19. Тому просимо батьків дотримуватись таких вимог:

                  14.04.2020 









                                   13.04.2020






         10.04.2020


 Безпека на дорозі

 https://www.youtube.com/watch?v=zFe-AaClCIs


            09.04.2020



       08.04.2020



                                         https://www.youtube.com/watch?v=-zOMuMU5gWE

    07.04.2020

                                          https://www.youtube.com/watch?v=aWfGpjvJbv8
                                          https://www.youtube.com/watch?v=tqy9yMiLkQs








06.04.2020

День тижня
Число
Предмет
Теми занять
Понеділок
16.03.2020р.

Фізкультура

Дитина в соціумі

   


Пролізання під шнуром грудьми вперед(висота 50м). Ходьба по гімнастичній лаві , руки в сторони. Рухлива гра  :доженіть мене:

Формувати знання дітей про доступні безпосередньому сприйняттю побутові прилади та пристрої.
https://youtu.be/n8dl96Suvhg
Вівторок
17.03.2020р.

Малювання

Сенсорика






Ваза для квітів “

Вчити дітей орієнтуватися в просторі (вгорі , внизу) закріплювати знання про формувати поняття (один) (багато) формувати культуру мислення з цією метою збагачувати їх властивості;
https://youtu.be/jdE38n9fccc
Середа
18.03.2020р.

Аплікація

Укр. Фольклор





скатертина“

Продовжувати знайомити дітей з природніми змінами в довкіллі, першими весняни квітами (пролісок,підсніжник) вчити дітей будувати невеличкі описові розповіді , утворювати речення з двох- трьох- слів 
https://youtu.be/-ncpIu0bvXE
Четвер
19.0.2020р.

Фізкультура


Розвиток мови





Ходьба по мотузці приставним кроком. Кидання м*яча на дальність із-за голови. Рухлива гра “не наступи“

Розповідання казки -  Ріпка
Учити дітей уважно слухати казку та усвідомлювти її зміст;
https://www.youtube.com/watch?v=DjYcFUzF7Zo
П*ятниця
20.03.2020р.

Ліплення


Безпека





Бублики і бублички
Робота із солоним тістом

навчити дітей правил поведінки вдома – коли один. Вчити дотримуватись обачної поведінки в побуті, безпечної поведінки серед предметів побуту (ріжучі, колючі предмети, миючі засоби, лікарські препарати); вибирати безпечне місце для ігор (небезпека відкритих вікон та балконів). Дати знання дітям про те, що потрібно робити, якщо хтось із по сторонніх намагається проникнути в житло. Формувати навички спілкування з незнайомими людьми за відсутності дорослих. 
https://www.youtube.com/watch?v=FiTEfk1mGNo


День тижня
Число
Предмет
Теми занять
Понеділок
23.03.2020р.

Фізкультура


Дитина в соціумі

   


Ходьба через перешкоди, розставлені на відстані 1- 2 м. Підстрибування до предмета  підвішеного на висоті піднятої руки. Рухлива гра ХОВАНКИ


Свійські тварини. Уточнити поняття свійські тварини , закріплювати знання дітей про свійських тварин в однині та множині , вправляти у звуконаслідуванні голосів тварин.
https://www.youtube.com/watch?v=nATN1XE49H4

Вівторок
24.03.2020р.

Малювання

Сенсорика






Вчимося малювати проліски.

Заучування вірша І.Неходи ПІВНИК
https://www.youtube.com/watch?v=pTUE28iLvoM
Середа
25.03.2020р.

Аплікація

Укр. Фольклор





 Годівничка для пташок

Читання казки – Три ведмеді 
https://www.youtube.com/watch?v=2qmI1-7uvcU
Четвер
26.0.2020р.

Фізкультура


Розвиток мови





Кидання м*яча із – за голови . Пролізання під шнуром грудьми вперед (висота 40 см.) Рухлива гра  Курчата

Ознайомлення з природою: Весняні квіти. Продовжувати знайомити дітей із живою природою , уточнити та поглибити уявлення дітей про весняні квіти.
https://www.youtube.com/watch?v=Y8pbzgi6D5s
П*ятниця
27.03.2020р.

Ліплення


Безпека





 Миска для частування
Робота з глиною

продовжувати знайомити дітей з  поняттям «безпечне» і «небезпечне» та усвідомлювати важливість безпеки життєдіяльності. Повторити  правила безпечного перебування вдома під час відсутності дорослих та користування речами  домашнього вжитку, повторити  правила поводження з незнайомими предметами
https://www.youtube.com/watch?v=kfAIXHzKurI



День тижня
Число
Предмет
Теми занять
Понеділок
30.03.2020р.

Фізкультура


Дитина в соціумі

   


Продовжити вчити малят вправлятися в імітуючих ігрових рухах , удосконалювати координацію, формувати важливість особистої безпеки

Виховувати у дітей обережніть щодо предметів, які можуть зашколити здоров*ю.
Вівторок
31.03.2020р.

Малювання







Сенсорика






Вчити відтворювати короткими лініями краплі дощу, правильно тримати пензлик у робочій руці, спонукати дітей до елементарних творчих проявів, до власного самовираження.Формувати уявлення про синій колір. Розвивати спостережливість, потребу передавати свої враження від побаченого, чуття ритму. Виховувати інтерес до образотворчості, бережне ставлення до фарби.


розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього, вміння не відволікатися від поставленого завдання, дрібну моторику рук; розуміти поняття один і багато; вчити дітей розрізняти та групувати предмети за величиною; закріплювати назви кольорів – жовтий, зелений, синій, червоний, фіолетовий, білий, чорний; збагачувати словник дітей іменниками: сонечко, хмаринка, травичка, квітка, метелики; розширити знання дітей про властивості води ( тепла чи холодна, хлюпочеться, вбирає воду );

Середа
1.04.2020р.

Аплікація








Укр.
Фольклор





 формуємо уявлення про машину, основних її частинах (кабіна, кузов, колеса); вдосконалюємо вміння орієнтуватися на аркуші паперу: складати машину з окремих готових елементів (коло, квадрат, прямокутник); вчити дітей наносити клей, змащувати всю поверхню форми, розвивати мовний розвиток дітей; розвивати дрібну моторику рук; розвивати спостережливість, зорову пам'ять, увагу;   прищеплювати акуратність при виконанні роботи.


Читання вірша Н.Забіли сорока-білобока

https://www.youtube.com/watch?v=UXS7kpA_b3Y
Четвер
2.04.2020р.

Фізкультура


Розвиток мови





Стрибки на обох ногах із обруча в обруч. Повзання по гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Рухлива гра ЛІТАКИ.

Збагачувати словниковий запас дітей , виправляти у побудові словосполучень та складання колективної розповіді . Удосконалювати монологічне і діалогічне мовлення.
https://www.youtube.com/watch?v=uReRoDQIfzw
П*ятниця
3.04.2020р.


Ліплення




Безпека






Розвивати дрібну моторику рук, точність тонких рухів, вміння регулювати силу натиску, зміцнювати мускулатуру кистей рук.
Розвивати творчість і фантазію, образне мислення, допитливість, спостережливість і уяву.Виховувати охайність, повагу до праці товаришів.

створити  умови для сприйняття дітьми правил безпечної поведінки вдома з різними предметами (гострі, колючі, ріжучі предмети, електроприлади, газ, ліки); формувати уявлення про те, як поводитися з речовинами та предметами, що колють або ріжуть.  Розширити уявлення про використання електричного струму в побуті, його значення; вчити застосовувати життєвий досвід. Формувати розуміння наслідків необачної поведінки під час ігор, усвідомлення того, що небезпека прихована не в самих предметах, а в невмілому користуванні ними.

 http://leleka.rv.ua/konspekt-zanyattya-z-obzhd-dlya-ditey-seredn-oyi-grupy-na-temu-dytyna-vdoma.-misce-dlya-igor-vdoma-gostri-kolyuchi-rizhuchi-predmety-elektroprylady-gaz-l.html




План роботи першої молодшої групи


на період карантину

з 16.03 по 24.04.2020р.

День тижня
Число
Зміст роботи
Понеділок
16.03.2020р.
Опрацювати:
- лист МОН №1\9-154 від 11.03.2020 щодо запровадження карантину для усіх типів закладів освіти https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/Новини/2020/03/11/1_9-154.pdf
- Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)»від 16.03.2020 https://www.rbc.ua/rus/news/opublikovan-tekst-zakonoproekta-koronaviruse-1584379190.html
Вівторок
17.03.2020р.
- «50 обов’язкових завдань для дошкільника на карантин»
http://osvita.ua/school/63379/?fbclid=IwAR3UpWIDhtahNxMw-z_igpBZSd-fWDIpAVudbm3slyHe3TuGifGXeztMzMA
Середа
18.03.2020р.
Перегляд безкоштовних вебінарів:
·      вебінар «Як підготувати дитину до шкільного життя» (1 година)
https://www.youtube.com/watch?v=MLrm868uBSg
Четвер
19.03.2020р.
Підготувати та розмістити на сайті ЗДО консультацію для педагогів та батьків на тему «Як вберегти себе від паніки?»
П*ятниця
20.03.2020р.
Перегляд відеоблогів психологічного змісту Ю.Б. Гіпленрейтер:
-       «Мотивація до навчання»
-       «Щаслива дитина»



День тижня
Число
Зміст роботи
Понеділок
23.03.2020р.
Виконувати рішення тимчасових обласних протиепідемічних комісій, висвітлені у соцмережах
Вівторок
24.03.2020р.
Запропонувати батькам в домашніх умовах виготовити захисні маски для кожної дитини до Тижня знань з безпеки життєдіяльності.
Середа
25.03.2020р.
Опрацювати та поширити у вайбер-групі для батьків:
- правила безпеки для дитини «16 питань, відповіді на які мають знати усі діти»http://simya.com.ua/16-pytan-vidpovidi-na-yaki-mayut-znaty-usi-dity/?fbclid=IwAR0UuSzDa1okgbNPw5nRzaFnFIjq58j-LnSnn_itEaTkU3Vf_8jaScXS4PA
Четвер
26.03.2020р.
·     вебінар «Психолог в інклюзивному дошкільному закладі (1 година)
https://youtu.be/UE7wCqEZaII
П*ятниця
27.03.2020р.
Підготувати матеріали для проведення групових батьківських зборів на кінець навчального року.


День тижня
Число
Зміст роботи
Понеділок
30.03.2020р.
Провести генеральне прибирання з використанням дезінфікуючих розчинів(групових приміщень, обладнання та ігрового матеріалу).
Вівторок
31.03.2020р.
Впорядкувати наочно-дидактичні матеріали, іграшки, навчально-методичні посібники, дидактичні ігри тощо.
Середа
1.04.2020р.
Перегляд відеоблогів психологічного змісту
-       «Спілкування з дитиною»
-       «Творчий потенціал дитини»
-       «Як розвивати емоційний інтелект»
Четвер
2.04.2020р.
Провести аналіз інтернетресурсу та скласти методичну скарбничку «Сучасні інноваційні технології дошкільної освіти» із записами у щоденнику з підвищення професійного рівня.
П*ятниця
3.04.2020р.
Опрацювання змісту нової програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі», 2019 та «Впевнений старт»


Новорічний ранок



















Контрольні заняття з розвитку мовлення та сенсорики














Так ми відпочиваємо







Граємось-навчаємось





























Спортивна розвага: "Зайченята роблять вправи, для здоров*я,для забави"
Мета: Вчити дітей виконувати підлізання під мотузку з упором на кісті рук, ходить по ребристій дошці, котити м’яч по похилій поверхні, закріплювати вміння переступати через мотузку, підстрибувати. Створювати емоційну сприятливу атмосферу, розвивати спритність, кмітливість, увагу. Виховувати позитивне ставлення до виконання фізичних вправ.
Матеріал: Макет хатинки гімнастична дуга, гімнастичні обручі(для кожної  дитини), мотузка, ребриста дошка, муляжі овочів, палиця з прив’язаною з іграшковою мухою, два м’ячі, похила дошка, кошик з морквою, зайчик.

                      Хід заняття.
-Діти, хтось стукає, хтось прийшов до нас в гості.
-Добрий день Зайчику!
-Чого ти сумний?
-Щось я захворів і не знаю що робити щоб бути здоровим і не хворіти.
-Допоможемо Зайчику ? Зараз ми перетворимось на зайчинят.
У куточку на килимку стоїть макет хатинки біля неї дуга (дверцята хатинки). Діти підходять і лягають біля хатинки. Вихователь, матуся Зайчиха.
Зайчиха: - У лісочку на горбочку
                    Стоїть хата в холодочку
                    В ній живуть Зайчиха мати
                     І маленькі зайчинята
                      Ось родина прокидається
                        І старанно умивається
Вихователь і діти встають вдають, що вмиваються.
Поспішають всі на Ганок, що б почать з зарядки ранок.
(Діти підлізають під дугу, проходять по доріжках і стають у коло)
Заяча зарядка.
Вихователь промовляє віршовані рядки і показує вправи, діти виконують їх.
Зайчиха: -Один лапки показали
                   Два за спинку заховали
                   Три круг себе повернулись
                    На чотири посміхнулись
                    Нахилились вліво, вправо
                    Де там Вовчик? Нам цікаво!
                   Нишком сядьте і сидіть
                     Бо сюди іде ведмідь!
             А тепер всі разом встали
             І ведмедя налякали: -У-У-У!
             Час зайчатам пострибати
               Свої ніжки розім’яти
              Скік на місці, скік та й скік!
              А тепер збоку в бік...
(Діти довільно стрибають)
Зайчиха: - Зайчинята всі до мами!
                    Потринуємося з вами 
                    Вовка й лиса уникати
                    І чим дуж від них тікати
Рухлива гра: «Відшукай свою хатинку»
Діти займають місця в маленьких обручах, розташованих по периметру зали.
Зайчиха: - Ніч на дворі всі малята
                   У ночі повинні спати
(Діти присідають і заплющують очі)
День! Ось сонечко встає, помінцями виграє
І гукає всіх малят, повиходити із хат
Зайчинята граються, у лісі розважаються.
Діти бігають по залі, виконуючи різні рухи, які їм показує матуся Зайчиха: Стрибають, присідають, показують «хвостики», «вушка».
-Вовк іде! Мерщій тікайте, свою хатку відшукайте!
(Діти швидко займають місця, кожен у своєму обручі, гру повторюють двічі).
                                    Основні рухи «Зберемо овочі»
Зайчиха:-Обідній настає вже час, зварю я борщику для вас
                  Ви на город усі біжіть, що там вродило принесіть
                  Цибулю, моркву, бурячок, картопельку і часничок.
Діти підлазять під мотузку на колінах з упором на кісті рук, проходять по місточку (ребристій дошці), переступають через «огорожу» (мотузку що лежить на підлозі ), беруть овочі (муляжі розташовані на протилежному кінці залі), повертаються до Зайчихи і кладуть «овочі» в кастрюлю
Зайчиха:-Гляньте: муха прилетіла
                  Їй борщу, бач, закортіло
                  (вдає що відганяє муху).
                  В коло всі вставайте муху відганяйте!
                                     Рухлива гра «Прожени муху»
Вихователь тримає гімнастичну палицю з прив’язаною на мотузці іграшковою мухою. Діти підстрибують намагаючись дістати її руками.
Зайчиха: - Трохи ще пограйте, зайчинята.
                    Поки буду борщик готувати.
                                    Рухлива гра «Прокоти м’ячик».
Діти по черзі прокочують м’ячик по похилій дошці, наздоганяють його і повторюють вправу.
Зайчиха: - Чи сподобалось малята, бути вам як зачинята?
                     Вправні зайчики й спритненькі, як і ви мої маленькі!
                       Вітаміни полюбляють тож здоровими зростають
Зайчик дякує, що діти навчили, як бути йому здоровим. І дає дітям гостинчик
Вихователь показує кошик з морквою, діти дякують. Діти охоче поласують морквою, що б бути здоровими і не хворіти, а на обід малята їстимуть борщ «зварений Зайчихою».
До побачення, Зайчику, пора діткам повертатись в дитячий садок.  
   





Тема: Гануля-бруднуля
Мета: Стимулювати дітей до проявів самостійності у самообслуговуванні(умиватися, мити руки з милом, витирати обличчя, руки рушником, уточнити уявлення дітей про частини тіла людини, поширити знання дітей про властивості води( тепла, холодна, брудна). Розвивати у дитини вміння впізнавати, знаходити свої речі за кольором та маркуванням для умивання. Продовжувати розвивати мовлення дітей, начитати їх відповідати на запитання дорослого, формувати вміння повторювати за виховатилем слова з твору, розвивати мовленеве дихання, виховувати охайніст, акуратність, формувати культурно-гігієничні навички.
Матеріал: лялька Гануля-бруднуля, зайчик, тазик, вода, мило, мачула, гребінець, вірш Я.Яковенка «Чепурушка», вірш Г.Бойко «Бруднуля».

                              Хід заняття:
Психогімнастика «Доброго ранку».
Доброго ранку всіх я вітаю
Доброго ранку, людям бажаю!
-Ой хтось стукає. До нас прийшов у гості Зайчик з лялькою Ганулею-бруднулею.
        Вона прийшла в гості, але подивіться яка вона?!
         Читаю вірш Г.Бойка «Бруднуля»:
         Шапочка в глині, сажа на коліні
          Пальчики зелені, плаття у смажені
          У смаженні навіть ніс, на щоках сліди від сліз
           Отака Гануля, дівчинка бруднуля.
Зайчик засмутився, що Гануля- бруднуля така брудна, але не вміє розповісти як бути чистенькою.
Розкажемо Ганулі, як ми бережемо здоров’я?
-Що потрібно робити, щоб бути чистими? (показують).
Миєм очки, миєм щічки, миєм носик невеличкий
Чисті зубки, чистий ротик, чисті вушка і животик!

-Ой які у нас охайні малюки
Щоб бути чистими-  потрібно митися. Необходно завжди мити руки після відвідування туалету, після прогулянки, перед їжею.
-Чим ми миємо руки ? (Водою з використанням мила)
Мило пахне піниться. Намилюємо ляльці руки, робимо пінні рукавички.Потім змиваємо їх водою. Як вода каже, як ллється з крана?
Вправа на мовлиневе дихання.
С-с-с. Кап-кап-ка. Хлюп- хлюп-хлюп. Кажем тихо голосно.
Що ми робим після того, як помили ручки ? Чим витираємо руки ?
-Так насухо витираємо своїм рушником. У кожного з вас є рушник, що міститься у шафі певного кольору: синя шафа, зелена, фіолетова, оранжева. У рушничків є хатка з малюнком. Який малюнок у Мілани, Жені ?
-А зранку ви вмиваєтесь і також витираєте обличчя рушником, що вам дає мама.
-А зараз пограємо в гру «Чепурушка»:
Хлюп-хлюп-хлюп водичка
Буде в мене чисте личко
Подавайте сюди мило
Щоб я ручки помила
Мию носик, мию вушка
Я у мами чепурушка.
Я.Яковенко
Зайчик каже, що потрібно ще й купатися. У ванній ми миємо спинку, животик, волосся. Чим миємо спинку, животик? (Милом, мачулом та водою)
-Чим витираємось після купання? (своїм рушничком).
-Ой-ой-ой, хто це плаче? Та це наша Гануся. Вона каже, що не хоче бути грязнулею- бруднулею. Допоможемо ляльці бути чистою?
-Ось є тазик, мачуло, мило. Я налила воду в тазик. Вода чиста, прозора. А яку воду слід наливати холодну чи теплу? Якою ви миєтесь? Так, теплу, адже у холодній воді не приємно купатися. По черзі звертаюсь до дітей:
«-Варя, подай мені мило!»
«- Міша, подай мені мачуло!»
Намилюю милом, милиться чи ні ? Сухе мило і мачула не миляться, потрубно вмочити в водичку, тепер милиться. Утворімо піну. Спочатку вимеємо ляльці ручки, що я мию?
-Тепер помиєм ніжки, що я мию ?
-Тепер миєм спинку, що миєм?
-Тепер животик. Лялька стала чистою. А якою стала вода ?( Брудною та мильною).
Після купання лялька мокра, що треба зробити ?(потрібно витерти її рушником). Що я роблю ?
Лялька чиста дякує діткам за допомогу. А зараз загорнемо ляльку у простинку і покладемо спати.
Зайчик радий, що ви допомогли Ганусі. Ви молодці, охайні дітки.
А зараз Зайчик хоче пограти з вами в гру «Зайчик сірий умивається»
Діти імітують рухи. Зайчик дуже вами задоволений. Молодці доду треба любити, вода допоможе всім стати чистими.
А зараз Зайчик прощається. Іде в гості до звірят. 






Тема: Черепашко, покажись (спостереження)

Мета: Познайомити дітей з водним мешканцем черепахою. Формувати сенсорні еталони, вміння сприймати інформацію на слух, відповідати на запитання. Збагачувати активний словник дітей. Розвивати дрібну моторику, мислення, уяву. Виховувати любов до природи, здатність емоційно сприймати її красу, милуватися нею. Закріплювати вміння, працювати в різних техніках образотворчості – товуванням паперу з восковим малюнком.
Матеріал: жива черепаха, плоскі малюнки черепахи з вирізаними отворами у вигляді геометричних фігур, геометричні фігури; аркуш із попередньо нанесеним восковою свічкою зображенням черепахи, розведена гуаш синього кольору, поролонові губки.

Хід заняття:
Вихователь: «-Відгадайте загадку»
У хатині зачинилася, тихесенько причаїлася
І сидить німа від страху.
Хто це дітки?       (Черепаха)
Відкрити миску з водою і черепахою. Розглянути черепаху. Назвати частини тіла : голова, панцир, лапи, кігті.
Що робить черепаха ? (Їсть плаває в воді, повзає)
У черепахи є друзі черепашки, але в них зламався панцир, давайте відремонтуємо його.
Дидактична гра: «Відремонтуємо панцир»
Діти добирають і вставляють в отвори силуету черепахи відповідні геометричні фігури, називають кольори.
Вихователь. –Черепашки надіслали нам своє фото морською поштою, але солона вода змила зображення. (Показує чистий аркуш паперу).
-Як же нам відновити його ?
-У пригоді стане чарівна водиця .
-Якого вона кольору ?( Синього)
-Якщо нанести цю чарівну водицю на аркуш паперу то на ньому знову з’явиться малюнок. Спробуймо!
Тонування губкою воскового зображення.
Вихователь. – Подивіться, як я малюю кольоровою водою. Губку в воду умочаю, малювати починаю Черепашко, проявись всім довкола покажись!
Вихователь демонструє техніку нанесення фарби на аркуш паперу, попередньо розмальований восковою свічкою. Акцентує увагу на тому, що губкою слід проводити по поверхні з ліва на право. Стежить щоб діти набирали на губку достатньо забарвленої води, акуратно наносили її на аркуш з ліва на право, регулювали силу натиску.
Вихователь: - Хто з’явився на ваших аркушах? Що є у черепахи? Як ви гадаєте куди пливе черепаха ? (міркування дітей).
-А пливе вона до своїх друзів рибок, що живуть у воді: в річці або ставку, в морі.


Немає коментарів:

Дописати коментар